[Most Recent Quotes from www.kitco.com]

Wednesday, March 30, 2011

Memerlukan Rakan Niaga Di Seluruh Malaysia

Kenapa saya terus yakin untuk jadi agen PG dan jual-beli emas & perak walaupun saya tahu ada risiko? Sebab saya sedar potensi emas&perak, spread yang rendah emas PG, stok yang sentiasa ada, produk PG antara yang hot item! PG juga bagi saya komisyen untuk setiap urusan jual-beli, keuntungan atas angin 5%-6%, sistem PG yang mudah, boleh lock price anytime 24jam sehari, 365hari!

Kenapa saya tak terus setuju dan agak skeptik bila ada orang tawarkan saya join group macam Hai-O modal RM20 000, dapat penapis air? Sebab saya nampak agak susah nak jual dan yakin kan orang tentang penapis air ni. Tapi kalau saya cakap dekat orang, saya jual emas&perak, semua orang tahu emas dan perak ini benda yang bernilai dan mahal! Betul kan? Jadi anda pilih jadi agen mana dengan modal RM 20 000? Tak salah jual penapis air, cuma kenapa tidak "grab" peluang menjadi agen emas dan perak PG? 

Mungkin ini antara masalah anda :

Masalah 1 : Keluarkan modal jadi agen PG dan tidak reti jual-beli@ anda tak menjual langsung apa-apa produk@produk tak laku!

Anda masih menikmati keuntungan kenaikan emas yang anda beli dalam jangka masa panjang sekitar 20-37% setahun. Anda rugi tak? Tidak bukan??!! Kalau penapis air tak terjual?

# Masalah 2 : Jadi agen, tapi anda tak berminat mencari orang bawah anda!

Terpulang lah pada anda sebab PG tidak menawarkan konsep niaga atau menjadi agen macam MLM tau! Anda tidak berminat mencari pun tak pe la!

Masalah 3 : Takut nanti tak der orang nak beli emas&perak anda jual?

Kenapa mesti takut? Asasnya semua orang tahu emas bernilai, emas mahal. Kalau anda nak tahu permintaan emas dan perak bagi pelaburan meningkat berkali-kali ganda tau! Kenapa yerr?? Sebab kesedaran sistem matawang kertas semakin susut nilai,tapi emas dan perak nie kalis inflasi tau!

Anda dah sedar kenapa tidak rugi jadi berniaga emas dan perak PublicGold? Jadi saya buka peluang kepada anda yang berminat menjadi agen atau rakan niaga emas dan perak bersama saya dan untuk pengetahuan anda saya sedang mencari rakan niaga di seluruh Malaysia sekarang! Jadi kepada yang berminat nak jadi rakan niaga bersama saya boleh hubungi saya di 013-9883856 atau emailkan ke langsatkuning007@yahoo.com.




suntingan : http://goldsilver-mind.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment